Sommerhilsen fra administrasjonen
Postet av Norges Bueskytterforbund den 22. jun 2026
Kjære medlemmer og samarbeidspartnere,
Vi nærmer oss sommeren, og ønsker å benytte anledningen til å takke for det gode samarbeidet og engasjementet gjennom første halvår. Det har vært en aktiv periode med mange viktige saker og aktiviteter, og vi setter stor pris på innsatsen og støtten fra alle som bidrar til fellesskapet.
Sommeren gir rom for litt roligere dager, tid til familie og venner, og muligheten til å lade batteriene før høstens oppgaver står for tur. Vi håper alle får anledning til å nyte sommermånedene og skape gode opplevelser.
Forbundskontoret holder sommerstengt i ukene 28–31.
Henvendelser som kommer inn i denne perioden, vil bli besvart sporadisk. Fra og med uke 32 er vi igjen på plass og ser frem til å fortsette arbeidet sammen med dere.
Vi ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte og samarbeidspartnere en riktig god sommer, og takker for innsatsen så langt i år.
Med vennlig hilsen
Administrasjonen
Jan Roger og Morten