67 norske ungdommer skal lørdag 03.07 skyte Nordisk Ungdomsmesterskap
Postet av Norges Bueskytterforbund den 2. jul 2021

Det har vært et annerledes år for alle, og ifjor ble ungdommenes høydepunkt for sesongen avlyst grunnet koronapandemien. I år blir det gjennomført, men på en litt annerledes måte, i år gjennomføres den digitalt med lokale arrangementer. Hele 67 skyttere er påmeldt fra Norge, og er i år altså den nasjonen med flest deltakere av de nordiske landene, Sverige, Danmark, Finland, Færøyene og Island.
-Det er stor stas å se at så mange har meldt seg på og hvordan klubbene har hevet seg rundt for å sette opp de lokale arrangementene. Vi gleder oss til gjennomføringen imorgen, sier Endre Vik Larsen.
Norges Bueskytterforbund kommer til å være tilstede på Eidsvoll Bueskyttere sin bane, og skal forhåpentligvis få opp en liten streaming. Dette kommer til å bli informert om på facebook siden til forbundet.
For å følge med på scoren til ungdommene og plasseringer kan du følge med her
Siste fra Norges Bueskytterforbund
Styremøte og økonomirapport – juni 2026
22.06.2026
Sommerhilsen fra administrasjonen
22.06.2026
Reisebrev fra Veronica’s Cup 2026
15.06.2026
Veronica’s Cup 2026 er i gang!
28.05.2026
Uttak EM Ungdom 2026 19 – 26 juli
12.05.2026
Styremøteprotokoll nr.1 2026-2028 publisert
12.05.2026